EL BLOG DE JORDI CERVERA: La mort a dos-cents deu




EL BLOG DE JORDI CERVERA

La mort a dos-cents deu


Ja tenim portades definitives en català i castellà de la segona aventura de la mossa d'esquadra Carla Pons i el seu pare, el sergent de la unitat d'investigació Joan Pons. Publica Edebé.

Jordi Cervera - La mort a dos-cents deu

Després del premi Edebé de literatura juvenil 2009, la jove mossa d’esquadra Carla Pons i els seu pare, el sergent de la unitat d’Investigació Joan Pons ja tenim a punt una segona aventura en català i castellà.


Jordi Cervera - Muerte a doscientos diez

Tenint en compte que el primer llibre La mort a sis vint-i-cinc es segueix movent per escoles i instituts i (afortunadament amb bones crítiques), aquesta segona història, La mort a dos-cents deu, serà la prova de foc per anar descobrint si s’acaba convertint en una sèrie de llarg recorregut. Crims i velocitat a la màxima potència.
 



Articles relacionats


comentaris
1 - M. Dolors Sàrries
http://www.editorialmeteora.cat
15 de març de 2011, 20.34 h
Estic segura, sense haver-lo llegit, que aquest llibre serà un èxit. Perquè m'agrada com escriu el Jordi i crec que en la literatura juvenil ha trobat un punt fantàstic en la seva prosa.
La mort a sis vint-i-cinc em va agradar molt, indistintament que fos premiat. El llibre era molt bo. I ja tenia ganes de retrobar-me amb alguns dels seus protagonistes.



5 |10 |20 |Tots
1


comenta
El comentari s'ha enviat correctament i està pendent de validació.