Llibres | divendres, 22 de octubre de 2010
Coia Valls
Editorial | Columna
Any d'edició | 2010
ISBN | 9788466411196
Podeu demanar el llibre signat posant-vos directament en contacte amb nosaltres mitjançant el formulari de contacte. Indiqueu el llibre i les vostres dades.
columna - 20.10.2010
L'escriptora i actriu de Reus Coia Valls ha guanyat avui el XIV Premi Néstor Luján d Novel·la Històrica, convocat per Editorial Columna, amb l'obra "La princesa de Jade", un relat d'aventures en què una expedició,en l'any 551 d.C, viatja a la Xina per descobrir el secret més ben guardat de l'Orient.
El XIV Premi Nèstor Luján de novel·la històrica, convocat per Columna Edicions, acull novel·les originals i inèdites escrites en català basades en fets o circumstàncies històrics. La seva voluntat és estimular la creació en català d’obres del gènere de la novel.la històrica. Va ser creat per
l’Editorial Columna l’any 1997 en record i com a homenatge al periodista i escriptor
Néstor Luján.
La novel·la guanyadora
És l’any 551 després de Crist quan l’emperador romà Justinià, per desig exprés de la seva dona moribunda, l’emperadriu Teodora, organitza una expedició a la Xina per descobrir el secret més ben guardat de l’Orient. Per a aquesta delicada missió, l’emperador escollirà els homes més capaços i idonis del seu imperi: l’objectiu de Rashnaw i Tistrya –monjos nestorians–, de Xenos –teixidor de Corint– i del seu fill Úrian serà viatjar des de Constantinoble fins al sud de la Xina per apoderar-se a qualsevol preu del secret de la seda.
Tres dones, de diferents orígens, cultures i religions, marcaran el destí dels expedicionaris. Teodora, una antiga prostituta convertida en emperadriu de Bizanci; Najaah, filla del desert, una nòmada de la tribu Zaqîf, i Yu, una jove princesa de la dinastia Liang amb un ideari de vida bastit sobre tradicions mil·lenàries. Tres dones que s’enfronten a les normes establertes i arriben fins a les últimes conseqüències per portar a terme els seus somnis.Una novel.la plena d’aventures a la recerca del secret de la seda.
Valls, Coia
COLUMNA EDICIONS Il·lustracions: / Enquadernació: Tapa dura Pàgines: 255 Any d'edició: 2011 EAN: 9788466411196 PVP: 20